Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 3 Dec 2024 12:01:08 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tere!

Viimsi Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2411371/12806 
aadressile Harju maakond, Viimsi vald, Viimsi alevik, Vikerkaare tee 2, 
Harju maakond, Viimsi vald, Pärnamäe küla, Vehema tee// Viimsi alevik, L3, 
Harju maakond, Viimsi vald, Pärnamäe küla, Vehema tee// Viimsi alevik, L3, 
Harju maakond, Viimsi vald, Viimsi alevik, Vikerkaare tee 2 (Pärnamäe 
lasteaed, Sajuvee ühiskanalisatsioon, Reovee ühiskanalisatsioon, 
Ühisveevarustuse torustik) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Menetlus

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27197094>  (menetlus nr: 
462614), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 13.12.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Viimsi Vallavalitsus) või menetleja (RAIGO PÄRN) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister